محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

کوچولوهای مامانی

تولد تولد تولدت مبارک

1393/3/25 22:09
نویسنده : مامان
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروز روزی بودذ که محمد حسین ما بعد از 9 ماه بالاخره پا به این کره خاکی گذاشت و چشم مامان و بابا رو به قدوم خودش روشن کرد. قبل از اینکه خدا محمدحسین رو به مامان و بابا بده مامانی و بابایی رفته بودند پابوس امام حسین(ع) و همونجا مامانی از امام حسین(ع) فرزند سالم و صالحی خواست که خدا هم مثل همیشه در حق بابایی و مامانی لطف کرد و محمدحسین رو در روز 25 خرداد بهشون هدیه داد.

برای مامان و بابا هیچ تردیدی نبود که اسم بچه دومشون رو هم اولاً دو اسمه بذارن و بعد از نام مبارک محمد(ص) نام حسین(ع) را به اسم نی نی تازه متولد شده بذارند.

امروز می خواستیم برای نی نی جشن تولد بگیریم ولی چند روزی بود که نی نی ما آب و روغن قاطی کرده بود بهتر دیدیم اگر سلامتی نی نی شکمو رو می خوایم فعلا بی خیال تولد بشیم. بماند که عمه جون و پسر عمه ها نی نی ما رو سورپرایز کرده بودند و برای تبریک تولد نی نی به خونه مون اومده بودند.

کارکرد اصلی نی نی وبلاگ به عکساشه. پس چند تا عکس جدید از آقا نی نی ما ببینید و تولدشم رو تبریک بگید.

محمد حسین در باغرود

محمد حسین در باغرود

رجب و حج حسین همیشه لم می دن

توطئه بر علیه حسن می دن

خیلی مخلصیم

تا به حال تو کمد رفتی؟

به روز من نیفتی بگی آی لختی لختی لختی

پسندها (1)

نظرات (4)

خاله جون
29 خرداد 93 18:57
تولد تولد تولدت مبارک تولد دوسالگیت مبارک الهی خاله قربونت بشه ایشاا... هیچوقت مریض نشی جیییییییگر خاله آخیییییش با دیدن عکسات کلی ذوق زده شدم محمدصالح جونم برات دست میزنه و بوس میفرسته عکسا خیلی باحاله مخصوصا توی کمد
عمه افسانه
2 تیر 93 17:17
تولدت با تاخیر مبارک عمه جووووووووونم خدا نکشتت بابایی عکسا یه طرف متن زیرش یه طرف مخصوصا این آخریه که لاش شدم از خنده رجب و حج حوسین خیلی باحال بود
عمه افسانه
2 تیر 93 17:19
حیف که با قوم الظالمین(ا وا ببخشید قوم نازنین) اومده بودیم مشهد وگرنه ما هم روز جشن تولد گل پسرو مشهد بودیم
خاله جون
18 تیر 93 16:34
دلم برای جیگیلی های خاله یه ذره شده هر چه زودتر ببینمشون بغلش کنم این جییییییییگرو