محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

کوچولوهای مامانی

آپ دیت وبلاگ نی نی و گله گذاری داداشی

1392/9/22 17:23
نویسنده : مامان
193 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که وقت کردم چند تا پست از شیرین کاریهای نی نی را بارگذاری کنم داداشی گله کرد که همش به فکر بچه تی پس من چی!

البته من به داداشی گفتم ما شاالله تو مرد شدی و خودت باید یه وبلاگ راه بندازی و مطلب بذاری ولی توی صندوقچه با دوربینهای اون زمان چند تا عکس از داداشی داشتم دیدم بد نیست این عکسا رو هم آپلود کنم

 

آقا نی نی که به زور می خواد پلیس بشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه افسانه
22 آذر 92 19:47
یاد ایام بخیرررررررررررررررررررررررر
عمه افسانه
22 آذر 92 19:48
خواهشا این تایید رو هم از رو نظرات بردار که بدجور رو اعصابه
خاله جون
23 آذر 92 18:31
چه عجب توی وبلاگ کوچولوهای مامانی ،یادی هم از داداشی(محمدمهدی جون)کردین حالا که عکساتو میبینم،واقعا مرد شدی برای خودت الهی خاله قربونت بشه ،دلم خیلی برات تنگ شده ایشاا... هیچوقت مریض نباشی خاله جون راستی ،مبرک باشه ،استقلال هم برد ،هورا